..pyhhh. Har lige slettet yderligere 150 nye brugere på sitet. Tydeligvis ikke folk der er specielt interesseret i vores spændende sider, da de aldrig har logget på. Det er naturligvis roboter der prøver at registrere for at kune lægge spam i evt. forum og kommentar felter.
Samtidig, så er der også tiltagende mængder af spam via vores kontaktformular..
Løsningen er:
Jeg valgte det ud fra ønske om en enkel løsning der ikke kræver tilpasning - og fra gode vurderinger på Joomla Extensions. Og det virker ud af boksen!
Bemærk!
- de nye felter lægges automatisk på, men aligner lidt underligt. Kræver muligvis lidt CSS tilpasning
- der er mulighed for en 'Admin pass phrase' - den må du IKKE udfylde, før du har gennemskuet hvordan den bruges! Se deres FAQ: 'http://yourjoomlasite/administrator/?osolPP=pass phrase'