
Der kom nye energiruder i det store vinddues parti, og samtidig med sol-skærm. Kunne mærkes i stuen med det samme - men sjovt at ruderne nu reflekterer meget mere udefra - og ser grøntonede ud. Indefra er de kun svagt tonet.
Næste etape som er karnappen er så ikke startet lige så let.....

Værd at vente på - udskiftet en del tagplader og så ny WakaFlex inddækning om skorstenen. Forhåbentligt slipper vi så for vand i dagligstuen fremover.
Udestår renovering af fuger - men godt begyndt....
Nu med gips...

Det har været en lang tur, men nu er vi der næsten :-).
Se flere billeder i Galleriet / køkkenrejsen
Side 3 ud af 16